När pengarna inte räcker till...

Idag är det 1 månad sen jag kom till Oslo. Tiden går så fort, men samtidigt känns det som jag har varit här i en evighet- jag har iaf slitigt som i en evighet!
När man jobbar i Norge måste man ha ett s.k. "skattekort" som visar hur mkt man ska skatta osv. Nu är det så att jag inte fått mitt ännu och just pga detta så kan min arbetsgivare inte sätta in någon lön!!! Jag har levt på 1000 kr sedan i slutet av maj och nu får jag alltså vänta i typ ytterligare än månad! SKIT!

Vad hittar jag inte då, om inte denna klänning! På rea! Jag vet inte var, när eller hur jag skulle använda denna, men kolla på den! Den ser ut som Julia Roberts oscarsklänning! Den är helt enkelt FANTASTISK!
 
Ge mig en oscar och jag blir lika glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback