Öl i slottsparken!

Igår var en VARM och JOBBIG dag! Började kl 8.30 fram till 16.00 och det var så jäkla mkt folk hela jädra tiden!!! Hallå! Vad gör de på ett museum en fredag eftermiddag i 30 graders värme?!? Egentligen tror jag att vi i restaurangen/köket/disken hade det mkt varmare än så pga av ugn, spis osv, tillsammans svettades vi säkert en massa mysiga liter svett ;)!
Trots urjobbig början på dagen blev den genast bättre när AnnaKarin (fr Lund) kom instegandes genom dörren, bara sådär! Helt fantastiskt! Jag, ni fattar ju att jag blev glad och vi satte oss och drack kaffe medans mina kolleger fick slita i ökenhettan med de krävande turisterna! Efter jobbet mötte vi upp hennes "dejt" (eller är det "kille" nu kanske?!) och satte oss och drack ett par ljuvligt kalla öl i Slottsparken! Såååå fantastiskt skönt att bara ligga där, snacka skit och håna vakternas kläder ett litet tag! Livet på en pinne, som mamma brukar säga ;)!

Norge- för kung och foster-fosterland! De är väl goa ändå, de där norrmännen?!

Väl hemma blev det tacos och film med D! Filmen var förvisso urdålig enligt mig, men D ääääälskar den (V för Vendetta- kassa skådespelare!) och eftersom han är så gullig så kommer han undan med det!

En perfekt dag helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback