Cafe Arkadia- där jobbar jag

Jag vet att ni är YTTERST intresserade av mitt jobb på museet är i Oslo, så därför ska ni få njuta av lite mer bilder!
Stället är tydligen jättestort, men jag har allvarligt inte orkat gå runt, men av det jag sett får jag tydligt känslas av Astrid Lindgrens värld! Trots att det var ett tag sedan jag var där, så vet man ju hur det känns genom t.ex Madickenfilmerna- precis så känns det! Det är verkligen jättefint med kossor, hästar, och tyvärr barn... Nja, bara de inte skriker så funkar de små liven faktiskt!


På mittenbilden är jag inne på min 10e jobbtimma-det kanske syns?! Sista bilen är på Arkadia Cafe där moi jobbar, blygsamt, opretantiöst och SVINDYRT (vilket de svenskar som upptäcker att jag är svensk gärna talar om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback