De amerikanska superhjältarna

Min buss har bytt rutt- jag är inte glad! Mitt morgonnöje bestod, fram till ett par dagar sen, att åka förbi amerikanska ambasaden och kolla in den långa kön av flyktingar (eller, ja...iaf visumsökande!) och de supersnaggade, superfarliga vakterna med killerblick (den kunde man dock inte se pga matrixglasögonen)! Nu får jag som bäst bara en glimt av de mörkläggda fönstrerna på stålbygget som bara kan beskrivas typ så här: balls of steal... Nu fick jag plötsligt lust att sjunga den amerikanska nationalsången...?!
Den amerikanska ambassaden är såklart de enda av ambassaderna i Oslo som har vakter/superhjältar. Polens ambassade är förövrigt en av de finaste (från utsidan dvs) och Ukrainas ligger i en lägenhet!

Bushs lekstuga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback