Jag gillar att sova länge faktiskt...

D har åkt hem!!! Inte för alltid, men ändå! Ska jag nu sitta ensam i min lilla norgestuga i en hel vecka? Hur ska det gå?
Jaja, det går nog fint, blir mkt jobb (ska jobba imorgon 8.30 så jag BORDE gå och lägga mig NU, men jag saknar verkligen självdiciplin vid sådana här tillfällen)! Jobbar över 100% för tillfället (tillfället varar till augusti...), men slantar blir det! Längtar tills jag kan säga "Hej dator, Mp3, symaskin och resa"! De kommer bli så nice!
Är sååå trött, men det finns alltid saker att göra, att titta på, mail och skicka, fixa och dona. Jag är defenitivt en nattmänniska, skulle lätt kunna sova till 12 varje dag och lägga mig 2, 3 på natten- inga problem :)! Jag kan lova att jag kommer INTE att bli en sån som går upp kl 5 på morgonen när jag är gamma, fy fasen...!
Bilder från de senaste dagarna kommer imorgon (idag eg) så kolla in då också!

Kommentarer
Postat av: Annica (Sölvesborg/Kristianstd)

Jag saknar dig vännen! Har på alla möjliga sätt försökt få tag på dig, snälla hör av dig på något vis! Oroar mig! Mängder med kramar

2008-06-25 @ 21:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback