Mitt nya liv

Blogg.se har strulat lite för mig de senaste dagarna så jag har inte kunnat loga in, men nu funkar det!
Ja, så nu man norgebo igen...! Var gaaaaanska nervös dagarna innan jag skulle upp, men jag försöker verkligen gå in för det med en annan, positivare inställning denna gången! Det borde ju inte göra det sämre iaf!
Jag hade min första jobbdag idag, jobbar på caféet
här. De är Norges största kulturmuseum, massa turister och skolbarn och caféet känns som man är på en liten sylta ute på landet! Men, det är ok- jag gillar det! Lite "dagny- kom- hit- och- spill- känsla"! Trevlig chef (än så länge) och trevliga medarbetare! Har tom fått ett paserkort med foto och där det står "norsk folkemuseum"- känner mig jätteviktig när jag går där :)! 
Vad gäller D så känns det ok... Vet inte liksom, kan inte säga mer hur det känns för det känns bara....ok.... Men det är väl så det är innan man vågar släppa fram känslor igen...?
Nu ska jag bara sätta norskan med så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback