Nu tar vi färjan!

Gott folk! Jag är igång med jobb och min rygg tar kål på mig! Tips?
Efter jobbet idag åkte jag färja från Bygdöy till Aker brygge- det var såååå fint i detta underbara vädret, men det var precis så att jag lyckades hålla mig från att bli sjösjuk! Jag måste vara den klenaste människa, jag blir sjö/åksjuk HELA tiden (bär alltid med mig åksjuketabletter i väskan, men i gengäld däckar de mig...!). Höll också utkik efter späckhuggare och valar tills min kollega informerade mig om att de inte simmar in I fjorden, utan håller sig vid kusten.... Men med lite tur kunde jag få se maneter....Damn!

Med liten färja på Oslofjorden!

Nu är det alltså lördag kväll och jag har precis komit hem, har jobbat sen 8.30 imorse så jag tror det blir soffan ikväll... Ja tack!!!

Mitt jobb- inte så flådigt som Pascal, men det funkar! Dessa räkmackor (som JAG gjort) tar vi 48 NOK för! Fasen vad dyrt, jag skäms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback