Mando Diao och jag

Förra helgen var jag "hemma" för första gången på mycket, mycket länge! Det var supermysigt, men roligast var ju såklart att träffa lilla Banannie ;)!!! På vår kära nationaldag hängde jag och mamma i Tivoliparken och drack Sangria (eller, ja....mest mamma då...), men det var lika trevligt för det! Massa pensionärer, äckliga barnkörer och marcherande militärer, kort och gott: en äka, patetisk, svensk nationaldag!
 

Mamma, har ditt hår blivit grått av allt rökande?! Märk väl att bild nummer 2 föreställer min bror och INTE mamma!

Dagens hotties?
Dagen efter tog jag mitt första dopp i havet för detta året! Det var sååååå skönt, helt perfekt med klart vatten och strålande sol! Det var inte förens senare jag fick veta att kusten hade invaderats av miljoner oljeklumpar från ett gammalt oljeutsläpp.... Jaja, alla ska vi dö någongång!
Sista bilden är ju bara ett stort fett WOW ;)! Sports illustrated eller....inte?
Dagen so far: Städat, kollat på the office- japp jag har börjat om nu! Jag hade planer på att dra till stan, men det har haglat, ösregnat och åskat här så jag vet inte om jag orkar...?! Tror jag stannar här framför datorn och lyssnar på, av mig återupptäckta Mando diao- de är såååå bra!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback