Jubileumsbal!

I lördags var det jubileumsbal med spexet- firar 10 år i år!
Det var mycket folk, ananas i drinken och högtidsdräkter vart man än vände sig! Mina bordsherrar var två väldigt trevliga herrar, men sittningen var låååååång (19.30- 01.00) trots superb underhållning! Där efter vankades billig öl och dans till orkester! Hade turen och dansa med en stilig karl som verkligen visste vad han gjorde (tro mig- det är inte så vanligt...)! Ojojoj- fan att killar i frack ska vara så sexiga! Vid 4 lurade jag till mig en taxi, sa "nu får det vara nog" och åkte hem för att sova några timmar innan man skulle städa hela jävla AF- borgen...
Jag hade jätteKUL och nu är det över... Uhhhh vad jag gråter, har redan spex-abstinens...!

Vad är en bal på AF- borgen...? Alldeles underbar! Jag vet- många bilder på mig, men eftersom det är MIN blogg så tänker jag skina oavsett ;)!


Kommentarer
Postat av: mamma helena

va fin du e vännen, toppenfin alltså...

2008-03-17 @ 15:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback