Toga- premiärparty

Ikväll är det PREMIÄR för VarGladSpexarnas spex "Amazonernas återkomst"!!! Varför är jag så glad då? Jo, jag har ju sytt kläderna (inte bara jag, men ändå!)! Alla som är i Lund denna vecka: KOM OCH SE!
Ikväll är det alltså premiärfest, tema toga! Nu ska jag alltså hitta ett gammalt lakan och försöka hålla det uppe med 10 dussin säkerhetsnålar och vira murgröna runt huvudet- det ska bli sååå kul!
Ikväll ska även vårt utskott "syeriet" sova på scenen och vakta alla dyrbara ljudbord osv. Med premiär, sittning, premiärfest och allt annat skulle jag chansa på att vi är i "säng" vid kl 6 imorgonbitti... Men det gör inget, man lever bara en gång och just denna dagen kommer aldrig igen!
image382
Kanske så här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback