2 gånger...

Har jag ringt D idag. Jag skyller på spriten, och PMS. Det är en folksjukdom det där PMS, folk fattar nog inte att man blir helt besatt i huvudet av det... Tyvärr upptäcker man det själv först när det är för sent! Tur att min kille förstår!
Jaja, har varit på "fest" idag, att dömma av det "tidiga" hemfärden så var jag inte riiiiiiktigt på G, men jag försökte och det är det som räknas!
Måste vidhålla att spexfesterna är roligare, men o andra sida känner jag dem/folket bättre! Men skit i det- det enda jag ville egentligen ville framhålla är att jag fortfarande, efter
6,5 år "tillsammans" ÄLSKAR D så otroligt mkt! Vi har växt ihop på något sätt... Innerst inne så är han en del av mig, en del av mitt hjärta som för alltid kommer att vara hans... Alla ni med en låååååång historia där ute vet vad jag pratar om! Detta är oundvikligt, ibland önskar jag att jag bara kunde vara fri, men vad ska man egentligen säga? "Allt sker av en anledning".... Det som sker det sker- vi är bara marionetter i en sååååå mkt större spel...
Varför tänka själv när ngn annan kan tänka åt en?

Kommentarer
Postat av: sanna

hehe skyll på pms det är förjävligt:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback