Gårdagen var...

trevllig! Men jag var inte riktigt på humör och oavsett hur många människor jag hade runtomkring mig kännde jag mig väldigt ensam... Jag antar att det är vid sådana här tillfällen (typ högtider) som man saknar D mest... Det är väl bara och inse att det e såhär livet kommer att se ut nu...
Dagen började med gemensam frukost, sen var vi i stadsparken och det var SÅÅÅÅ mycket folk! Det var festivalstämmning utan musik och fylla i form av bag- in -box! Dock hade jag e jädra huvudvärk så vid 2 gick jag hem och tog en powernap!
På kvälle stod grillning och lite volleyboll på schemat, sen fest långt åt hel***te iväg... Vid 12 fick jag nog och cyklade hem- trodde jag. Cyklade nämligen vilse och hamnade så långt hemifrån jag kunde komma, men 1 TIMME senare var jag hemma....
Usch, vilken dag...

Dagen började ju bra iaf...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback