Gilla läget!

Uhhh, 1 dag kvar till tenta... Det gillar vi INTE!
Är så himla trött nuförtiden, förkylningen gör att man blir helt orkeslös. Det positiva är att man tränar magmusklerna grymt mkt med allt hostande! Alltid något!
Sen saknar jag mamma och Kristianstad och allt det där... Ska faktiskt bli skönt att åka "hem" på torsdag, gosa med katten och ladda inför Oslo.
Och HUR blir det med Oslo då? Jo, det blir av, vi får se vad som händer när jag bor hos D och förhoppningsvis kan vi väl få det att funka DENNA GÅNGEN (det va ju fan om det inte skulle gå nu...)! Men jag ska åka dit med huvudinställningen: Gilla läget!
Saknar D!!!! Men jag hoppas att de 2 månader jag ska vara där går relativt fort för jag vill ju tillbaka till Lund så fort som möjligt igen :)!

Kommentarer
Postat av: mamma helena

saqknar dig också vännen...

2008-06-02 @ 14:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback