Jag vet inte vad jag ska göra...?

Just nu känns allt lite mindre bra faktiskt... Jag tror inte jag och D kommer att fixa detta, vi har enbart ett en-vägs-förhållande (där jag är den enda parten). Han ringer inte, svarar inte på sms eller mail, och ringer inte ens upp om jag så ringt 10 gånger till honom! Kommunikation är ju A och O i ett distansförhållande!
Dumpa eller inte dumpa?
Det som hela tiden gör att man måste fundera lite extra är det faktum att vi varit tillsammans i 6 år! De 6 åren var ju hela min ungdom, min första kärlek, min sambo, min reskamrat, min soulmate... Nu börjar man nästan identifiera sig som skiljd... Det enda som kan göra detta lättare är nog att jag får betrakta oss som skiljda, då blir det vi hade lite mer speciellt...
Det som verkligen suger är att det enda sättet som D kommer att få reda på att det ev är över är om han bemödar sig läsa denna blogg- så mkt för den kommunikationen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback